Bursdag med sushi

Vi feirer bursdag i dag og bursdagsbarnet ønsket seg sushi. Jeg har laget sushi noen ganger, men jeg kan love at mine ikke er i nærheten av sushien jeg får kjøpt i Mjøndalen eller Hokksund.


Jeg synes det blir veldig lekkert når jeg legger sushien over på fat i stedet for å servere den fra plastbrettene de blir levert på.

Jeg har pyntet bordet på japansk vis, med japanske figurer fra Black Design og japanske kirsebærblomster i vaser fra Kähler.

 

Til dessert skal jeg servere sjokoladefondant med chili, så jeg skal ikke ligge helt på latsiden i dag heller.

https://tracking.adviralmedia.com/click/261/56604/royaldesignno
.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg