Pynte til nyttårsfest

Jeg koser meg skikkelig når jeg pynter til nyttårsselskap. Jeg liker godt å pynte med hvitt og sølv, denne dagen og sier i fra om dette på den lokale Interflorabutikken min. Denne gangen har jeg også levert en vakker, gammel pressglassbolle på stett, som de har laget dekorasjonen min i.

For at bordet skal skinne, sender jeg alle glassene, som er fra Hadeland, en tur i oppvaskmaskinen og pusser sølvtøyet.

Jeg har brukt to slag servietter, en stor i sølvfarge og en mindre med en krans, som tar igjen sølvet. Løperne er fra Black Design. Når bordet er pyntet, velkomstdrikken er klar og maten står og putrer, kan gjestene bare komme.

Velkommen og godt nyttår!

 

 

4 kommentarer
    1. Så fint bord! Jeg går også delvis over til hvitt og sølv på nyttårsaften. Stilig. Noe rødt er det igjen her fra jula, men prøver å holde det unna spisebordet 😉 Ha en fin kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg