Advent, vi pynter og gleder oss til jul

Jeg synes adventstiden er en koselig og jeg bruker en del tid på pynting og juleforberedelser. Jeg synes alltid det er morsomt å finne frem adventseskene og glede meg over alt jeg ikke har sett på et år.

Her har jeg lagt på brikker fra Black Design og pyntet med en koselig juledekorasjon fra den lokale Interflorabutikken min.

De vakre juletreene og de søte musene har jeg kjøpt hos Karjolen. Det fine med dem, er at de i tillegg til adventstiden, passer godt som juledekorasjon også.

Jeg synes det er hyggelig å pynte i entreen og på gjestedoen også. Det trenger ikke å være så mye, bare et lite snev av lilla og litt levende lys.

Jeg kjøper alltid lilla asaleaer til advent. Jeg synes det er den vakreste av alle juleblomster. Når jeg har pyntet ferdig, er det bare å tenne det første lyset og glede seg til masse hyggelig matlagning og noen fredlige dager i slutten av desember.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg