Advent – litt inspirasjon

Jeg koser meg når jeg pynter til advent. Det er mye hyggelig man kan gjøre, både inne og ute. Jeg er en av dem som fortsatt bruker lilla.

Her har jeg dekket et adventsbord og bordets midtpunkt, er selvfølgelig den vakre blomsten fra Interflora.

 

Adventspynten ute er så nøytral at den også passer hele jula bare ved å bytte til røde duker og lys.

Det lille juletreet har jeg fått av faren min og samboeren hans.

Drageren ute er pynta med avklippede furukvister, utelys og uknuselig juletrepynt.

Du kan abonnere på nyheter fra bloggen min, ved å gå inn HER og trykke “Follow”. Det er helt gratis 😊

Du kan også følge bloggen på FB

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg