Du verden restaurant i Svolvær

Vi har spist lunsj på Du verden i Svolvær. Restauranten er delikat og de rettene vi spiste smakte godt.

Jeg spiste poké bowl med hval og teriyaki. Den inneholdt ris, hval, teriyaki, vårløk, avokado, sjøgress, sesam og koriander og var perfekt etter mine smaksløker. Den eneste feilen med denne retten, var at den var liten og jeg var fortsatt sulten etterpå.

Mannen min spiste fish’n chips. Det var torsk fra Lofoten, som ble servert med pommes frites, tartarsaus og sitron. Denne porsjonen var rikelig, så jeg fikk noen chips, så jeg ble mett.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg