Kimchi – hurtigvarianten

Kimchi er en viktig del av den koreanske maten og det er ikke alltid jeg tar meg tid til å lage den fra bunnen. Jeg har forsøkt noen ferdige varianter på boks, men synes ikke at noen av dem har smakt godt. Det siste forsøket mitt, var en kimchibase, som jeg ble anbefalt i en asiatisk forretning. Den gjorde at dette ble både enkelt og godt.

 

1 pose ferdig strimlet gulrot, vårløk og kål

1 glass kimchibase

Rør sammen og sett i romtemperatur, mens du lager resten av måltidet.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg