Nyttårsfest

Jeg koser meg når jeg dekker bord. Jeg setter av god tid og går og småjusterer etter jeg er ferdig. Jeg bestiller alltid ganske lave blomster, så vi kan se personen som sitter rett over bordet for oss.

 Denne gangen har jeg brukt en lyslenke, kunstige furukvister, dekket med glitter, julekuler i hvitt, sølv og gull, kongler og telys, både på batteri og ekte telys i små sølvfargede beholdere. I tillegg har jeg brukt noen små juletrær og noen små figurer.

Sølvtøyet er i opphøyd rose, glassene heter Sonja og er fra Hadeland glassverk. Dekketallerkenene kommer fra Hageland.

Blomstene kommer som vanlig fra den lokale Interflorabutikken min og er utrolig vakker. Jeg leverer ofte ned en serviett, når jeg bestiller blomster, så jeg er sikker på at blomstene skal passe i fargene.

Når bordet er dekket og maten er under kontroll, er det bare å pynte seg, skjenke seg et glass vin og sette seg ned å nyte en liten rolig stund, før gjestene kommer. Jeg beregner alltid inn tid til denne lille pausen før jeg får gjester.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg