Pizza med biff og bearnaise

Jeg husker første gang jeg hørte om pizza med biff og bearnaise. Jeg trodde det var en spøk, men oppdaget fort at det faktisk var godt. Jeg lager det ofte når jeg har middagsrester av enten kalve- eller oksefilet.

En slags oppskrift på pizzabunn finner du her

Etter jeg har forstekt pizzabunnen legger jeg på pizzasaus, ost (gjerne flere slag i blanding), mais, biff, sopp og løk. Jeg steker den på full guffe i ovnen, til den er gyllen og ferdig.

Etter steking legger jeg på klatter med bearnaise og noen estragonblader.

Du kan abonnere på nyheter fra bloggen min, ved å gå inn HER og trykke “Follow”. Det er helt gratis 😊

Du kan også følge bloggen på FB

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg