Rafisktartar

Jeg har ikke vokst opp med rakfisk, og har ikke hatt noe spesielt godt forhold til den. Når jeg har fått det servert, har jeg spist, men ikke med noen stor glede. Da jeg smakte denne forretten, opplevde jeg for aller første gang at jeg faktisk likte rakfisk, så den kan virkelig anbefales nybegynnere. Den er enkel å lage også. Oppskriften er passe til 4-6 personer.

200 g middels lagret rakfisk, finhakket

15 cm purre, finhakket

3/4 beger rømme

Nykvernet pepper

Bland alt sammen og smak til med pepper. Server med et salatblad og noe sprøtt eller litt godt brød.

Du kan abonnere på nyheter fra bloggen min, ved å inn HER og trykke “Follow”. Det er helt gratis 😊

Du kan også følge bloggen på FB

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg