Advent er lilla

Jeg er et skikkelig julemenneske, og en viktig del av juleforberedelsene er adventspyntingen.

Vinflasken har jeg pyntet med kuler og sløfebånd som jeg har spart på fra tidligere blomsterdekorasjoner etc.  Lysene er fra Lene Bjerre.

Brikkene er fra Black Design og blomsterdekorasjonen fra den lokale Interflorabutikken min.

De vakre juletrærne og de søte julegrisene, har jeg kjøpt på Karjolen.

Jeg kjøper alltid azalea til advent. Selv om de krever litt stell for at de ikke skal drysse, synes jeg det er verdt jobben. De blir bare vakrere for hver dag frem mot jul.

 

For mer advent, trykk her og her

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg