I dag er det fårikålens dag 😍

Fårikålens festdag er alltid siste torsdag i september hvert år og her blir den feiret som seg hør og bør. Jeg bruker oppskriften som mormoren min brukte, ihvertfall så nær det er mulig, for hun lagde nesten all mat på slump og jeg gjør vanligvis jeg også. Jeg koker alltid kjøttet et par timer før jeg legger i kålen, så kjøttet ramler nesten av beinet og blir helt fantastisk.

Oppskriften min finner du her

Disse to små søte lammene bruker jeg til pynt når jeg serverer fårikål. De har jeg kjøpt i en interiørbutikk i Hokksund.

Du kan abonnere på nyheter fra bloggen min, ved å gå inn HER og trykke “Follow”. Det er helt gratis 😊

Du kan også følge bloggen på FB

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg