Sommerbord

Vi skal ha to gode venner på fireretters middag og noe av kosen for meg er å dekke bordet.

Løperne er fra Black Design, bestikket er HardangerBestikk og heter Lykke. Som alltid, kjøper jeg blomster fra den lokale Interflorabutikken min. Denne gangen ba jeg dem holde den i lyserosa- og aprikostoner med blader med gråskjær. Jeg leverer ofte ned en serviett, for å få blomster som passer til, eller jeg finner en serviettpakke i butikken deres og ber dem lage, så det passer sammen. De koselige lyktene er fra en interiørbutikk i Hokksund.

Om du vil vite hva menyen ble?

Til forrett:

Ceviche

Hovedretten ble:

Spareribs med coleslaw

Til mellomrett:

Ost med sprø nøttetoast og honning med rosmarin, valnøtter og tørka frukt

og til dessert:

Sjokoladepanna cotta med karamelliserte nøtter, urtesukker og pikekyss

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg