Spennende nyheter i bloggen

 

Det er to spennende nyheter i bloggen.

Den ene er en ny kategori, som heter “Saus”. Der finner du inspirasjon og mye spennende å velge i, både varme og kalde sauser og dessertsauser. Du finner snarvei til “Saus” her

Den andre nyheten er at du finner bloggen på Youtube. Jeg kommer til å linke dit, når jeg vil vise video av for eksempel teknikker eller andre som jeg synes er spesielt fristende. Du finner link under de oppskriftene/temaene jeg har laget video til.

Du kan abonnere på nyheter fra bloggen min, ved å inn HER og trykke “Follow”. Det er helt gratis 😊

Du kan også følge bloggen på FB

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg